sunnuntai 17. joulukuuta 2017

Sunnuntain puuhat



Tänään meillä oli rauhallinen ja rento päivä. Sisu heräsi vasta klo 10, ja koska Luca oli viime yön isällään niin sain mäkin nukuttua sinne asti.
Aamupäivä meni Sisun kanssa puuhaillessa ja Erick kirjoitti lopputyötään. Sisu nukahti vasta klo 15 päikkäreille ja alettiin Erickin kanssa siivoamaan kotia, kyllä nyt kiiltää! Ihana ettei mun tarvitse olla ainoa joka siivoaa, vaan Erick on itseasiassa se meistä siivoushullumpi.

Välipala

Hain Lucan vasta 19.30 ja kävin sitä ennen Itiksessä hakemassa itselleni ensi vuoden kalenterin ja äidille mappikalenterin. Oon jo pitkään katellut kalentereita mutta oon tosi nirso niiden suhteen, kannen ja sisällön pitää olla mun näköiset ja siksi vasta tänään viikkojen harkinnan jälkeen sain tehtyä päätöksen.

Lucan kotiuduttua syötiin, tehtiin palapeli ja Erick rakensi Lucan kanssa junaradan. Nyt onneksi klo 23 Luca nukahti mutta vielä olis Sisu nukutettavana. Nykyään on vähän turhan myöhäiset nukkuma-ajat näillä pojilla. Luca ei edes nuku enää päikkäreitä varsinkaan kotona ollessaan ja silti se jaksaa sinne 22-23 asti, ja Sisu nukkuu päikkärit niin myöhään ja sen verran pitkät että hyvin sekin riehuu 23-00 asti. Täytyy varmaan alkaa herättelemään eikä antaa nukkua parin-kolmen tunnin päikkäreitä.




Nyt alkaa mua väsyttämään sen verran että otan tuon kuopuksen kainaloon ja painutaan nukkumaan. Palataan ensi viikolla (:

*kuvat otettu aiemmin tällä viikolla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti