lauantai 30. joulukuuta 2017

Vuoden viimeinen viikko

Tämä viikko oli Lucan ensimmäinen joululomaviikko, vielä ensi viikko jäljellä. Jouluaatto oltiin mun äidillä tavalliseen tapaan ja Luca oli isänsä kanssa muutaman tunnin. Mä en ole laittanut kotiin mitään jouluun liittyvää, koska ainoa mistä tykkään joulussa on ruoka. Ai että se ruoka. Saatiin äidiltä paljon kinkkua mukaan ja sitä taitaa olla vieläkin vähän jäljellä. Pitää pilkkoa loput hernekeittoon tms ennen kun se menee pilalle, mä kun olen ainoa jolle se kinkku maistui vielä viikolla.





Joulun jälkeen oltiin pari päivää ihan kotosalla perheen kesken ja tietysti leikittiin poikien kanssa lahjaksi saaduilla leluilla. Mulla oli personal trainerin kanssa treenitkin ja saatiin vähän joulusuklaita poltettua kropasta. Tällä kertaa oli jalat ja keskivartalo ja sain niihin ohjelman.
Torstaina, toissapäivänä, käytiin Roihupellon uudessa Hoplopissa. Ihana kun nämä uudemmat (Ruoholahti ja Roihupelto) on isompia kun esimerkiksi Kivikon Hoplop. Muissa ei ollakaan vielä käyty, mutta Hakaniemen Leikkiluola ja Itiksen Prisman Playpoint on tulleet jo vakkareiksi. Aika täynnähän tämä oli näin loma-aikaan mutta selvisin ilman suurempia ahdistuksia. (:



                                         Hoplop Roihupelto
                                     Sisu täytti 10kk 28.12. <3


Eilen meillä kävi kylässä mun kaveri lapsineen ja iltapäivällä vein Lucan isälleen yöksi ja suuntasin Sisun kanssa keskustaan moikkaamaan toista kaveria. Kierreltiin kauppoja ja käytiin Espresso Housessa kahvilla. Sisu nukahtikin yöunille kotimatkalla ja sain siirrettyä suoraan sänkyynsä jatkamaan unia. 






Huomenna on tarkoitus viettää uusivuosi perheen kesken vaikka alunperin Erick suunnitteli lähtevänsä ulos. Kiva tietysti näin (:

Hyvää uuttavuotta 2018 kaikille ja kuten tapana on sanoa, palataan ensi vuonna (;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti