maanantai 18. joulukuuta 2017

Raskasta maanantaita

Mulla oli tänään henkisesti raskas päivä, onneksi kohta pääsee nukkumaan. Lucalla oli vapaa tarhasta ja äiti tuli käymään meillä aamupäivällä. Mun äiti ei yhtään kestä sitä että korotan ääntäni lapsille joten tänäänkin kun sellaisia tilanteita tuli, ilmapiiri kävi stressaavaksi. Lähdin äidin ja poikien kanssa käymään Itiksessä ihan muutenvaan ja takaisintullessa jäin poikien kanssa meidän pihalle. Sisu nukkui joten pystyin panostamaan hiekkaleikkeihin Lucan kanssa.





Tultiin kotiin kolmen maissa ja mietin että mitähän seuraavaksi. Päätin kutsua kaverin lapsineen kylään mutta tajusin ettei meillä ole mitään ruokaa. Pakkasin siis taas lapset ja läksin kauppaan. Siellä kaverini olikin ostamassa meille herkkuja kahvin kanssa syötäväksi ja käveltiin yhtä matkaa meille.
Oli aika riehakas ilta mutta kivasti saatiin aikaa kulumaan ja kohta lapsetkin on toivon mukaan valmiit sänkyyn. Mä ainakin olen ollut jo monta tuntia :D

Mun äidillä on koko viikko lomaa joten mulla olis suunnitelmissa nähdä sen kanssa huomennakin kun Luca on tarhassa.

Hyvää yötä ja mukavaa viikkoa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti