lauantai 2. joulukuuta 2017

Omaa aikaa ja kuulumiset

Tänään hain Lucan mun äidiltä yökylästä ja vein suoraan Itäkeskuksen metroasemalle, jossa mun kaveri lapsineen odotti. Suunnitelma oli porukalla mennä uimaan mutta kaveri vähän painosti mua viettämään aikaa yksin joten lähetin Lucan heidän matkaansa ja tulin läppärin kanssa Espresso Houseen lopettelemaan Elämäni aakkoset postauksen ja nyt ajattelin jatkaa kuulumisilla. Sisu on päivän Erickin kanssa joten mulla on kahvihetken jälkeen aikomus käydä Lucalle vähän vaatekaupoilla ennen kuin mennään kotiin.


Mun äiti teki Lucalle haalariin sopivat sukat <3

Mulla on ollut kiireinen viikko lasten kanssa, ollaan nähty paljon kavereita, käyty Tropicariossa, Tupperware-kutsuilla ja ruokittu kaverin kissoja ja menty siellä täällä. Luca sai joulukalenterin jonka kannessa on tietysti veturi. Itse en niin välitä joulusta, se lähinnä ahdistaa joten käyttäisin mieluummin sanaa talvikalenteri ja esim talvivalot (parvekkeelle) :D
Mun ei ollut tarkoitus ostaa kalenteria Lucalle mutta sen jälkeen kun Jennan kanssa päätettiin ostaa toisillemme, oli Lucankin saatava. Eikä se malttaisi millään olla avaamatta kaikkia luukkuja kerralla :D Jennalta sain korukalenterin, ja semmoisen ostin hänellekin. Eilisessä, joulukuun ensimmäisessä luukussa oli pienet kultaiset pallokorvikset ja tänään löytyi vihreä glitterinen tähdenmuotoinen pinssi. Se ei ole mun tyylinen mutta voin ainakin lapsilla käyttää.


Tropicario

Siiseli täytti 9kk 28.11. (:

Toissapäivänä mulla oli treenit pt:n kanssa. Sain ylävartalolle ohjelman ja sen mukaan tehtiin. Osa jutuista tehtiin salin siinä osassa, jossa on yleensä kaikki lihaskimppumiehet ja mua alkoi ahdistaa joten mentiin hetkeksi muualle. Sinne palatessa oli vähän helpompi fiilis joten eiköhän se tästä. Mulla on ollut takareidet ja olkalihakset tosi kipeät, ihanaa että jotain on tullut tehtyä. Seuraava kerta on jo tiistaina ja silloin on keskivartalon (apua) ja jalkojen vuoro. Tänään käyn illalla vielä salilla, että tulisi käytyä taas joka toinen päivä, tai 3-4 kertaa viikossa.

Palataan, nyt lähden sinne kaupoille. Mukavaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti