keskiviikko 22. marraskuuta 2017

Ensimmäinen pt-tunti takana

Ennen tunnin alkua jännitin aika paljon kahta asiaa. Ensinnäkin sitä, että mun pt on mies (:D). Jos olisi ollut vaihtoehtoja, olisin luultavasti valinnut naisen mutta meidän salilla on vaan tuo yksi personal trainer ainakin loppuvuoden. Jotenkin se tieto että oon ihan rapakunnossa ja raskauksien jäljiltä on turhan paljon löysää (vatsa)nahkaa niin tuli vaan ne perus ulkonäköpaineet, että miltä se mun treenaaminen näyttää ja pystynkö mihinkään. Mutta kuten huomasin jo viimeviikon haastattelun aikana, tyyppi oli tosi rento ja mukava ja tehtiin aika iisi treeni nyt ensimmäisellä kerralla. Tutustuttiin niihin laitteisiin mitä ehkä enimmäkseen tulen käyttämään ja tehtiin venyttelyt pitkän kaavan mukaan ja siinä samalla juteltiin niitä näitä.
Toinen asia mikä sai stressaamaan, oli se että tehdäänkö me treeni naisten puolella vai siinä näyteikkunassa/yleisellä puolella. Mainitsin haastattelussa että oon niin jännittäjä ja toivoisin että mahdollisimman paljon käytettäisi sitä naisten puolta mutta tänään kun mun aika koitti klo 11, sali oli niin tyhjä että tehtiin koko tunti yleisellä puolella eikä mua häirinnyt yhtään. Tässä olisi hyvä kohta harjoitella itsevarmuutta, menisin vaan ympäri salia niiden bodaajien seassa ja tekisin hommani.

Jäi kyllä tosi kiva fiilis treenistä ja innolla odotan ensi kertaa. Yritän nyt yksin käydessäkin muistaa noita ohjeita että teen kaiken oikein ja seuraavalla kerralla saan ohjelmani. Ruokavalioon perehdytään sitten myöhemmin.

Hyvää yötä ja ihanaa loppuviikkoa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti