lauantai 25. marraskuuta 2017

Unelmia, toiveita, tavoitteita

Mä oon tehnyt vuosia sitten 100:n unelman listan, tai itseasiassa keksin 73 unelmaa sadasta. Ajattelin tehdä tähän postaukseen listan kuvineen osasta niistä unelmista joita vielä tavoittelen vaikka osan olisin jo saavuttanutkin. 
Kuvat ihan vaan Googlesta.


*Matka Lontooseen. Kerran oon käynyt, 2015, ja se on ehdottomasti tähän asti ihanin kaupunki.


*Nancy Spungenin haudalla käynti (Pennsylvania). Siinä on mulle jotain tosi henkilökohtaista niin en siitä selitä enempää.



*Mulle suotaisi kaksi tai kolme tervettä lasta. Onnekseni oon saanut kaksi täysin tervettä poikaa, saa nähdä haluanko enää sitä kolmatta lasta.

*Joku kiva hemmottelujuttu mun äidille tai matka Italiaan jossa hän on nuorempana käynyt monena vuonna. Äiti on auttanut mua tässä elämässä niin paljon joka tavalla että tunnen olevani koko elämäni velkaa hänelle. Äiti <3

*Sukeltamaan jonnekin riutalle. Tämä vedenalainen kauneus ei tarvitse selitystä.


*Haluan ajaa ajokortin ihan vaan siksi että pääsen ajamaan (/ostamaan) ihanan hippivolkkarin.


*Hyväntekeväisyystyö.


*Haluaisin osata soittaa pianolla yhden ihanan biisin.


*Haluan auttaa eläimiä ja lapsia jollain tavalla.

*Haluan olla rohkeampi, itsevarmempi.

*Käynti Michael Jacksonin haudalla.

*Läheisemmät välit molempiin velipuoliini. Listassani oli tavoitteena löytää tämä nuorempi ja löysin hänet Facebookin kautta neljä vuotta sitten (:

*Laskuvarjohyppy.


*Haluan kirjoittaa kirjan.


*Haluan kiertää maailmaa lasteni kanssa.

*Toivon näkeväni mahdolliset lapsenlapseni.

*Haluan mennä naimisiin. No naimisissa ollaan, mentiin 6/2016 (:

*Vesisynnytys. Eli onko nyt tehtävä se kolmas lapsi :D

*Oma kissa. Miehenihän on allerginen että tuota.. :D

*Rottien kasvatus.


Siinä oli nyt 20 unelmaa siitä listastani, ehkä toiset 20 sitten joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti