sunnuntai 19. marraskuuta 2017

Hyväfiilis

Perjantaina mulla oli personal trainerin haastattelu. Juteltiin mun taustasta, tavoitteista, elämäntilanteesta ja tehtiin sopimus. Tapaan tän pt:n 13 kertaa ja sopimukseen kuuluu saliohjelma ja ruokavalio. Ensi keskiviikkona mulla on ensimmäiset treenit hänen kanssa ja vähän jo vapisuttaa. Itsekseen treenatessa on niin helppo pitää taukoa tai lopettaa kun vähän jossain tuntuu epämukavalta mutta pt:n kanssa täytyy antaa kaikkensa, siitähän se hyöty tulee. Tyyppi tuntui tosi mukavalta ja avoimelta ja varmasti tullaan treenatessa hyvin juttuun. Personal trainer on just se mitä tarvitsen jos aion salilla käydä, koska mulla ei ole yhtään itsekuria, ei hajua mitä pitäisi tehdä ja kuinka paljon, ja haluan ruokavalioni oikeanlaiseksi. Nyt en enää malttaisi odottaa että pääsen alkuun!



Tämän viikonlopun Luca oli ensin pe-la yön mun äidillä ja viime yön isällään. Ihana saada poika tänään takaisin kotiin, viime aikoina on mennyt niin kivasti eikä uhmakohtauksia ole juurikaan tullut joten arki ei ole ollut niin raskasta. Ollaan kyllä onnekkaita että mun äiti vielä jaksaa ottaa Lucaa lähes joka viikonloppu yöksi ja touhuta. Sisua ei ole ottanut kun ei jaksa yöheräämisiä mutta ehkä ensi vuonna.. (:

Huomenna suunnitelmissa olisi käydä ottamassa Sisulle rokote, mennä salille ja illalla käydä Lucan kanssa ostamassa sille uudet talvikengät. Niin ja kaverille joulukalenteri. Sovittiin että ostetaan toisillemme jotkut upeat yllärikalenterit, niitä on niin upeita nykyään ja on kiva ostaa toiselle (:

Nyt alan keittämään kahvia, mun äiti on tulossa kylään. Silittääkin taas pitäisi ennen kuin vaatteet tulee käyttöön suoraan pesusta.

Mukavaa sunnuntaita <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti